Åh gud :,) SVAR PÅ TAL.

Okej, men ta lite bilder sen när du rider honom i "form" då..
Plus att bara för att hästen böjer på halsen så betyder det inte att man rider i form. Utan man måste rida hästen bakifrån för att det ska blir bra. Annars så spelar det ingen roll om du låter han stå i hagen och skräpa i stället. 
Hmm.. är han lätt eller inte? Ena menningen säger du att han inte är lätt och nästa säger du att han är super lätt..

Ska jag ta bilder på när jag rider min häst i form? För det första, VAD har du med saken att göra? Ska du ha något slags bevis på att jag faktiskt kan rida mina hästar i form? Föresten, du har ju sett mig rida Sara, så om jag red så jävla dåligt kunde du ju sagt något då ;)

Och att en häst inte går i form bara för att den böjer på nacken är jag medveten om? Shiiit mannen, har för fan ridit i 10 år? Suck. Trodde alla visste att de ska jobba bakifrån och fram för att de ska gå i form? :O Det är ju en självklarhet??

Om han är lätt eller inte? Vissa dagar är han superlätt, andra inte. Men det har inte du med att göra! Riktigt trött på dig och att du är så jävla barnslig att du måste kommentera precis allt jag gör, HAR DU INGET BÄTTRE FÖR DIG?? Det är sorgligt sara, trodde du var en vuxen människa faktiskt :)

Men som sagt, lätt eller inte. De dagar jag anser att han är lätt är han problemfri i skogen. Han går iväg hemifrån och går fram i skogen, utan att vända, bocka, och halvt stegra! Det är det jag menar med att han är ganska svår att rida för man måste vara ensiv som en jävla åsnejävel. Stt rida honom i form, det är dock alltid lätt ;)

Men du, ta och gå och sköt din egna häst istället, och akta så den inte bara står och skräpar i stallet eller hagen!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0