Båda 2 fick vila idag.

Kände mig helt död när jag kom hem från skolan idag så tänkte att dom inte led av en dags vila. Tamarillo har ju gått.. 5 dagar på rad nu så han skulle ändå ha vilat. Bamse skulle jag ha ridit i skogen men det går ingen nöd på honom, han klarar sig nog tills imorgon, haha ;)

På onsdag är det hoppträning för Marie iaf! Blir bra efterssom det är tävling på söndag och jag inte ens har hoppat honom sedan förra tävlingen? Haha.

Lina smsade förut iaf och hon kommer rida Tamarillo på tisdag och torsdag, blir perfekt ju :)

Ser framemot tävlingen på söndag. Efterssom det gick så sjukt bra förra gången och vi vann hela skiten hoppas vi på att det går lika bra nu! Vinner vi kommer vi garanterat till final, kul :D Annars får vi kämpa hårt i Västervik.. men då är det inne.. inte bra. Hatar helt seriöst att tävla inne. Måste vara det värsta som finns? :O Haha.

Ahja.. har verkligen inget kul att berätta. Som ni säkert såg gjorde Robin en gästblogg åt mig igår, HAHA. Snäll pojke detdär.

Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: EllinoreNyberg

NU KÖR VI EMMA/FALKEN!!!

2011-09-20 @ 16:12:21
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0