Beckahäng idag§

Slutade 12 idag, så tog med min Becka hem för lite girltime§ Färgade hennes hår och hade de allmänt bäääst, pluggade lite gjorde vi också. Fast inte så länge för fick damp på den där jävla religionsaken -.- Fattar verkligen ingenting, fick ju till o med be mamma om hjälp :(

Men kom vi iaf på den underbara ideen o dra till stallet så hon kunde ta kort när jag red Bamse :) Hon skulle ju ridit Tamarillo med mig mem efterssom hovslagaren kommer imorgon gick ju inte det.. :(

Men ja, hon fick roa sig med kameran istället, vart några redigt bra bilder alltså. Det regnade ju som fan ute så vart lite suddigt oså, men det får ni leva med. Sen är min sits lite åt helvete på vissa bilder, men han var rätt bråkig idag så får skylla på det ;) Haha.

Efter stallet drog vi hem till mig, träffade på Martin då gjorde vi också. Så vi 3 satt hemma hos mig och spelade kort och skit, haha. Sen vid 5 drog jag och mötte älskling vid bussen, Becka skulle hem och äta så Martin drog också.

Tack för dagen fina underbara Becka! §

Nu sitter vi iaf hemma hos älskling och jag är sjukt social med ROBIN! HAHAHA titt robin, du fick vara med i bloggen, din högsta önskan ju!! haha vet att du läser den, du erkände själv :) HAHA.

Iaf, bilderna kanske kommer upp idag, annars blir det nog imorgon.

ÄLSKAR DIG ÄLSKLING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0