Blev inget bloggande igår!

Men hade faktiskt hoppträning för Marie, något att skylla på ;) Kom faktiskt inte hem förens.. efter 9 nångång så orkade inte sätta mig och blogga då direkt, hah..

Hur som helst, hoppträningen gick hur bra som helst igår! Märktes att han inte var hoppad på ett tag för han kändes supertaggad. Han drog på ett stopp igår när hindret låg på typ 80 cm, haha :,) Höll faktiskt på att ramla av, var inte beredd över huvud taget. Men sen när vi höjde upp så allt låg mellan 95 och 105 var han suuuperfin verkligen, duktiga häst!

Nu taggar vi TÄVLING på söndag alltså! Är så jävla pepp som man kan bli!

Annars jag jag.. inget av värde att berätta. Var ute i skogen på Tamarillo idag och han var fiin som vanligt. Har inget att berätta om ridpasset ;)Min björn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0