Don´t let the system get you down

Idag var det Tamarillo som fick gå! Det blåste som fan och var typ kolsvart på himlen så ville inte ge mig iväg någe långt eller så. Blev en sväng på ängarna och han var supergo och fin, gammelgubben. Fast ah, han är alltid bäst. Alltid! Känns som att han blir yngre och yngre för varje dag som går? Haha :,) älskade hästapolle.

Annars, vart i skolan idag och haft massa tråkiga lektionen bara -.- Sista lektionen vart dock ingen, eller ja hade elevensval. Kom dit i tid och det var ingen där? Vänta typ 10 minuter och gick o fråga Anders sen, o han sa att eftersom det inte kommit någon så skulle jag gå. Sen fick jag dock höra att den blivit flyttad till ett annat klassrum? Bra information där, SKITBRA!

Ooooorkar inte sitta här o trååååka längre. Imorgon blir det nog vimmerby iaf. Tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0