.

Min fina Becka följde mde mig hem efter skolan idag också. Satt o plugga (HAHA) spela kort och måla naglarna, fina grejer. ÄLSKAR DIG PLUTTAN <3

Hovslagar´n skulle kommit idag vid 4 men tiden vart ändrad tills imorgon. Får åka och ta in hästarna innan skolan, suuuck. Sen får han vara där och sko dom själv, haha stackarn. Men de är ju snälla så det går säkert bra ;)

Sen har jag träning för Marie imorgon också. Var ett bra tag sen då det kommer inte sitta fel direkt! Älskar hur mjuk och fin hästen känns efter en träning med Marie, helt sinnes! VÄRLDENS BÄSTA TRÄNARE EVER SÄGER JAG BARA! Finns nog ingen som utvecklat min ridning lika mycket som hon gjort. :D

Ahja, bilder från gårdagen kommer nog upp snart tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0