God morgon!

Idag firar jag och älskling 1 år och 4 månader tillsammans. Helt sjukt verkligen... kan inte fatta att det har varit vi 2 så länge? När vi precis blivit tillsammans var det ingen som trodde att det skulle hålla mer än en månad, kanske inte ens jag själv. Men nu vet jag att det är så jävla annorlunda.. Folk vill fortfarande se oss göra slut och bryta upp, men så länge jag får bestämma kommer det inte att hända.  Du är mitt allt och lite till, älskar dig Christian Skagvard <3

Sov ju hemma hos mig inatt somsagt, men vaknade vid typ.. 9 i morse eller något sådant, så duschade bara och sen gick vi ner hit. Ska snart övertala älskling att vi sksa kolla en film eler något, hihi!

Annars.. igår smsade Lina mig och frågade om hon kunde rida idag, så vid 1 blir det att möta upp henne i stallet för en ridtur! Hon ville gärna rida på banan för att känna "lite mer" på honom osv, så det blir perfekt efterssom Bamse måste gå hårdare idag också! Hade ju annars tänkt att rida honom i skogen med mycket galopp osv, men nu blire banan, funkar lika bra det ;)

Ahja, vi höres väl senare antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0