Godmorgon ;)

Här var man uppe tidigt minsann! Ställde klockan på 8 i morse haha. Vi går nästan alltid upp tidigt på helgerna nu för tiden, så jävla skönt att man faktiskt hinner göra något på dagarna istället för att sova bort dom! Höhö. Nejmen igår la vi oss o kolla på filmen Bad teacher eller hur de stavas, men orkade inte se klart den så vi sov istället ;)

Ska försöka dra med mig mamma ut på en ridtur idag om hon mår bättre, vart sjuk typ 2 veckor, stackarn. Då ska jag se till att de blir en riktig långrunda ;) Annars måste jag troligtvis rida båda 2, och det.. orkar jag inte. Och om jag inte orkar måste jag välja vem av dom som ska få gå idag.. suck. Får hoppas på mamma helt enkelt! :P

Annars vet jag icke vad som händer idag. Ska väl hjälpa Carine att flytta efterssom hon skaffat lägenhet i Arum nu! Bära grejer o sånt, haha. Men det är sånt som märks.

Datan med bilderna på står fortfarande kvar ute i tvrummet här nere hos älskling och orkar FORTFARANDE inte gå ut och hämta den.. så än blir det inga bilder, hah. Fan vad lat jag är.. :(

På osdag har vi iaf studiedag, så blir nog att följa med älskling till Vimmerby då. Hoppas Becka hänkar också så jag har något att göra när han har lektion.. höhö.

Och juste, hon som var och red på Tamarillo i torsdags har sagt att hon jättegärna vill komma och rida fler gånger, så blir väl lite av en "medryttare", kul! Känner ju själv att det är jävligt svårt och jobbigt att hinna med båda 2, så det blir ju perfekt om hon kommer och rider nån gång i veckan eller så ;) Hon ska iaf rida på tisdag och onsdag, chill :D

Längtar verkligen till nästa tävling nu också, dock är ett en jävla skittävling för de har inte 110 efter lagklassen? Överallt annars när jag tävlast storhäst i lag har det funnits 110 efteråt? Klart dom ska ändra på det när man själv ska starta, SJÄLVKLART!

Ahja, känner att jag sitter o babblar om verkligen ingenting, haha hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0