Gör som allla andra,

Hakar på med "30 dagar", fast blandat med häst då ;)
1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vilja byta liv med en dag och varför.
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar.
12. Min faoritgren.
13. Min högsta dröm.
14. Saker du gör vardagligen (hemma och i stallet)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig.
17. En låt som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad.
18. En bild jag aldrig publicerat förut.
19. En bild på min bästa vän och varför hon/han är det.
20. Något jag vill göra.
21. Någon jag vill träffa.
22. Någon jag vill träffa igen.
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto.
25. Hur mina vänner beskriver mig.
27. Hur jag vill att mitt liv ser ut om 20 år.
28. Någon som älskar mig.
29. Någon jag skulle riskera livet för.
30. Mitt mål med min ridning.


Och.. idag får ni bild nummer ett! Bild på favorithästen ;)



Tamarillo in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0