Här bloggas de inte mycket..

Men är sjuk så tycker faktiskt att jag har en anledning! Började må skit igår och idag är det bara värre. Får väl tacka och buga för att det inte var någon tävling i helgen, hade vart spännande att se hur länge jag klarat mig utan att svimma, höhö. 

Igår fick dom iaf stå, både 2. Var helt död när jag kom hem från skolan, så slängde mig i simons säng och glodde film med Becka, fint. 
Skulle ridit iaf en av dom idag (jättesmart att rida när man är sjuk, i know.. ) Men iaf, kommer till stallet och båda 2 har tappat skor. Bamse har tappat båda bak och Tamarillo en fram, suck. Så ja, vart ingen ridning idag heller. Ska försöka få tag på en hovslagare så fort som möjligt, har inte råd att ge dom vila nu, nästa lagtävling är ju snart!? 
Ahja, annars har jag inget kul att berätta. Bea har iaf blivit utdömd nu, så hon ska avlivas, stackars häst! Rest in piece fina fina häst. <3
Kommer nog upp lite bilder om ett tag från semestercupen, har ju fortfarande inte lagt upp dom, haha. Dock är det inga från när jag hoppar för älskling filmade, men de kanske kommer upp här de med :D




Jag och min fina Beckaaaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0