Hemma från Vimmerby ;)

Kom hem för typ.. 40 minuter sen eller något. Lämnade av Rickard hemma och gick sen ner till kicken, haha.

Iaf... Vimmerby idag somsagt, HAHA. Älskling fick sluta vid 12 idag för de va nånting, chill. Så han, jag o Robin drog o käka pizza. Eller ah, Robin åt inte för han påstod att det var äckligt att äta på samma pizza som mig, jävla tönt! Sen drog jag med dom 2 och kollade kläder. hahaha tidsfördriv, osen drog Robin nånstans typ, så jag o älskling gick hem till mormor, ahahah. Var där ett tag sen drog vi ner till stan igen.. och gjorde.. ingenting. haha.

Bea avlivas imorgon också.. stackars häst säger jag bara :( Önskar att hon hade fått sluta livet här.. fina fina häst. Rest in piece <3

ANNARS, inte mycket. Hejdooo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var väl tur som helvete att hon inte fick sluta livet hos dig! Nu tycker jag du ska lägga ner detta och inte bry dig så jävla mycket om andras liv! glöm mig Bea! Du har inget med detta att göra mer. släpp det bara och visa respekt!

2011-09-15 @ 12:05:47
URL: http://emeliegronhage.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0