Hoppade Tamarillo idag :)

Skäms nästan lite faktiskt, men har inte hoppat honom sedan tävlingen, 14e augusti :O Men vi har bara dragit runt i skogen och haft kul faktiskt, haha. Hoppade inge högt alls idag, 80 cm kanske. Deels, för att jag inte ville hoppa honom högt när det var så länge sen.. och dels för att jag inte orkade hoppa av och höja.. hehe.

Men har var jättefin Tamarillo, drog på som fan och taggade riktigt mycket, kul! Underbart att ha en sån pass gammal häst som fortfarande älskar att hoppa!

Nu ska jag iaf ta och sätta mig och plugga.. SUCK! Men har spanskaprov imorgon och geografiprov på onsdag :( Ahja, ska tvinga älskling att hjälpa mig så jag kommer nå vart!

Ellinore.. Aee, de e vackört.

Kommentarer
Postat av: Ellinoree

2011-09-27 @ 16:37:27
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/
Postat av: Ellinoree

HAHA

aäeäjre e vackärt!

2011-09-27 @ 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0