I´m riding on the devil! Haha

Red Bamse ute på ängarna idag. Vet inte riktigt vad jag ska säga om dagens ridpass. Stundtals var han riktigt fin, sen bara drog han iväg i världens jävla bockserie, haha. Var redigt nära på att åka av första gången, men börjar lära mig att hålla kvar balansen ;)

Det roliga är att han inte har ont någonstans heller. Annars kan man ju tro det efterssom han alltid drar igång i världens bockserie så fort jag börjar jobba honom. Men han är verkligen sjukt pigg och framåt, och jättepositiv till att arbeta, sen bara exploderar han, haha. Men han är så sjukt söt verkligen, haha lilla Bamse <3

Imorgon skulle Lina ha kommit och ridit på Tamarillo men hon fick förhinder så de vart inget, men hon kanske kunde komma på onsdag. Så imorgon blir det Tamarillo som får gå iaf :) Becka kanske skulle med mig hem och rida imorgon, not sure men vi snacka om nåt sånt i bussen idag. Var så sjukt trött så uppfattade inte något av vad alla sa idag typ, haha.

Annars.. vet inte vad som händeeeer nu faktiskt. Skulle ju ha kunnat ta med geografin med ner till älskling men duktig som jag är så glömde jag det, haha. Dock är det ju till nästa vecka, så hinner nog ;)

Iaf, på onsdag blir det vimmerby iaf. Ber till gud att Becka kan följa med, blir inte så värst kul att dra runt i affärer ensam när älskling har lektion :( Haha.

Ahja, vi HÖRES!

Bella. Saknad är hon. Varje dag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0