Ingen rubrik at all!

KOmmer helt seriöst spy snart känns det som. Ätit massa jävla kakor, bullar, äpplepaj och kladdkaka.. inte bra :( Känns som att allting kommer komma upp igen.. höhö. Har ätit så jag fan borde klara mig ett år utan mat.. Men nu har iaf mormor och morfar vart här och firat min sööta mamma!

Mormor hade med sig kameran också så fick se filmerna från förra tävlingen o så. Har lagt in de på datan hemma så får väl se när jag tar mig orken att ladda upp det.. haha. Han var superfin verkligen, min fina Bamse <3

Annars.. är nere hos älskling nu, men ska snart dra hem till mig. Duscha och sånt bus ;) Sen blire att sova själv också, sorgligt :(

Ahja, vet inte varför jag bloggade ens.. i brist på annat att göra antar jag. Älskling spelar.. suck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0