Nervositeten börjar komma..

Blir alltid så ett par timmar innan jag ska gå och lägga mig. Blir så sjuukt nervös alltså. När allt är fixat med hästen och det bara är morgondagen att fokusera på.. usch! haha :(

Iaf, nu har Maya och Bamse bekantat sig med varandra. Det var ingen stor grej alls, bara hälsade lite på varandra typ. Han är duschad och fin också, ovanligt ren ;) Har nyss varit nere och gett dem kvällsmaten också.

Red en sväng med Ellinore när maya precis hade kommit, så Tamarillo fick sig en tur idag, trots att han egentligen skulle vilat, men det är chill :) Vi skrittade bara 15, 20 minuter eller så, men ah :)

Imorgon.. blir det iaf att gå upp kl.. 5 tror jag? USCH! Vi ska åka hemifrån med hästarna inpackade kl 6. Men går jag upp vid 5.. är jag i stallet halv 6. Och ska ju bara ta av honom täcket och borsta av honom lite snabbt, sen åker vi ;)

Nu får ni verkligen hålla tummarna för att det går bra imorgon! Kanske uppdaterar imorgonkväll när vi kommit hem, men det är nog liite tveksamt! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0