Pontus westergren imorgon, tagga!

Idag blev det Tamarillo som fick gå igen! Vi frog iväf på en liten runda i skogen och hade det bara allmänt mysigt. Han är så rolig lilla Tamarillo.. blir helt seriöst typ piggare och piggare för varje gång jag rider honom :,)

hur som helst, imorgon blir det träning för Pontus Westergren! Marie ringde mig förut när jag var ute och red, haha. Men han skulle komma ner till dom över helgen eller vad det var så vi kör på en träninng imorgon! Ser jag mycket framemot, sist jag tränade för honom  verkade han vara hur bra som helst!

Och ja, jag vet att jag och Bamse ska iväg på söndag, och då undrar säkert en miljon människor varför jag tränar med honom dagen innan. Och för att slippa alla onödiga och omogna kommentarer kan jag säga att det är såhär, bara för att ;) haha. Nej men vill känna lite mer på honom innan söndagen, + att vem säger nej till en träning för PW?

Och ni som inte vet vet PW är, så är han iaf en skitduktig ryttare som tävlat på välidgt hög nivå själv. Hur högt vet jag dock inte. Tror det var 2009 han blev utsedd till årets ryttare av svenska ryttarförbundet, inte illa!

Var ju med på en träning för honom i våras, när jag hade Bea. Det var då vi första gången uppmärksammade hennes hälta.. :(

Idag är det fredag iaf! Ikväll blir det troligtvis bara att ligga och kolla film med älskling, mys. Älskar fredagar alltså, haha :,) Men ska upp ganska tidigt imorgon somsagt.. för tidigt! haha.

Blir ju att gå upp tidigt på söndag också, FÖR DÅ TAGGAR VI TÄVLING! Tjuhu! Vem att åtminstone Ellinore är lika pepp som mig, right? ;)

Men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOHUUU! TAGGA NU !! :DD

åh, va kul och rida för Pontus! <3

2011-09-23 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0