Red med mamma idag :)

Bamse fick vila idag också, så blev att vi red Tamarillo och Ladde :) Red först vid dom upphöjda bommarna o de i vinterhagen, och skrittade sedan av ute i skogen en sväng. Mamma fick känna lite på Tamarillo idag också, och allt hon har att säga är hur jävla stor och tung han är att rida, haha :,) Men jag red Ladde ett tag också, fina tjejen!

iaf, kom nyss hem från stallet, Simon håller på att laga mat just nu så blir väl att käka snart. Efter det ska jag dra ner till älskling för han kommer hem med bussen typ.. nu, prick ;) Så ikväll blir det fredagsmys, mums!

Ahja, i skolan idag orienterade (??) vi på gympan. Förstår verkligen inte ett jävla skit om hur man läser en karta och bla bla bla, men hade ju Coffe till hjälp som tur va, haha. Hade inte hittat en enda av dom där jävla sakerna annars, fattade inte ens vad det var man skulle leta efter? Sen sprang det ut en älg mitt framför vägen när jag o Coffe gick där också, trodde helt seriöst att jag skulle få en hjärtattack, haha. Blev livrädd o börja skrika.. vuxenpoäng check!

Men ahja, VI HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0