Ridit Bamse ;)

Red Bamse idag, han har ju somsagt tappat båda bakskorna men han ömmade inte eller något så blev en skogsrunda med inte så mycket stenar osv. Han skötte sig fint som vanligt, min prins! Dock är det där tjaffsandet med att inte lämna stallplanen kvar i honom fortfarande? Förstår inte hur han orkar hålla på, han vet ju att jag vinner varje dag ändå -.- Men det är ganska gulligt faktiskt, plutten :,)

Som sagt, Tamarillo går ju typ på 3 ben när han inte har alla skor så han gick inte att rida idag, men morsan skulle försöka få tag på Tony så han kan komma och fixa skorna. Blir ingen ridning för Tamarillo innan dess, stackarn :(

Annars, mår faktiskt bättre idag. Hostar som ett as fortfarande och har skitont i halsen, men tror inte att jag har feber. Kände mig helt död när jag avklarat skogsrundan på Bamse, haha.

Nu är det väl iaf i princip bestämt att jag ska debutera 110 med Bamse på nästa lagtävling, skoj! När man hoppar honom runt 1 meter hemma känner man verkligen att det inte är någonting för honom, känns som barnmat! Haha. Dock vet jag ju att jag kommer vara skitnervös när det väl gäller, men det fixar sig nog!

Ahja, hörs senare, kommer nog upp lite bilder snart också ;)

Kommentarer
Postat av: EllinoreN

Emmmaaaaaa... kollade på proppen till nästa laghoppning.. det va värsta konstiga proppen :o

det va varken någon efterklass eller 110 klass? för jag hade också tänk hoppa 110 me maya, men de går ju inte nu. :( men kolla du också, jag kan ha kollat HELT fel! värsta tråkigt annars ju! det fanns bara 90cm och 100cm :/

2011-09-04 @ 21:07:27
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0