Svar på tal!

Det var väl tur som helvete att hon inte fick sluta livet hos dig! Nu tycker jag du ska lägga ner detta och inte bry dig så jävla mycket om andras liv! glöm mig Bea! Du har inget med detta att göra mer. släpp det bara och visa respekt!

Shiiiit, sa bara att hon skulle avlivas och att jag kommer sakna henne? Men SHIIIT Emelie, innan du ber mig lägga ner kan du ju säga detsamma till Sara?! Ska jag visa respekt?! Ser inget elakt med att skriva att hon ska avlivas på min blogg? Om ni vill att JAG ska sluta kan ni/sara sluta kommentera mitt sätt att rida och mina hästar, är inte det respektlöst? Och är det jag som bryr mig om andras liv????

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men menar du allvar? jag tänkter inte ta på mig det du och Sara dillar om! Det lägger intre jag mig i men vill ni hålla på om en tvist så visst för mig, MEN blanda inte in mig och Bea i det! Så nu håller du fan käften om mig och Bea och sköter ditt egna jävla liv! OK?

2011-09-15 @ 18:54:14
URL: http://emeliegronhage.myshowroom.se
Postat av: simon

Ja du Emelie, har läst kommentarerna du skrivit på denna blogg och det har varit gansdka låg nivå överlag men detta tar ju priset!

Skriva att någon ska hålla käften och sköta sitt egna jävla liv , det om något är väl att visa brist på respekt, samt att man har ganska dåligt ordförråd.

Och att lägga sig i någon annans liv, vem är det som läser vems blogg och håller på att kommentera?

Inte är det Emma i alla fall.

Simon

2011-09-16 @ 12:24:16
Postat av: Emelie

Haha! Du på min blogg kan jag kolla vilka som läser min blogg och hon är inne och kollar min blogg min/förra blogg flera gånger om dagen. och jag är inne och kollar hennes en gång i veckan ung. och dåligt ordföråd tycker jag inte riktigt vi ska jämföra mig och emma! och helt ärligt så har jag inte kommenterat emmas blogg sp mycket utan Sara och det jag menar är att don får ha sitt för sig och inte blanda in mig och Bea i det hela! Det finns inget mer att diskutera nu.

2011-09-16 @ 13:31:57
URL: http://emeliegronhage.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Du måste vara inne på Emmas blogg ganska ofta, är ju bara att kolla hur ofta du kommenterar. 3 kommentarer de senaste dygnen.

Hoppas verkligen du har bättre ordförråd än en fjortonåring! Gjorde ingen som helst jämförelse med ditt och Emmas ordförråd, skrev bara vad jag tycker om ditt.

Simon

2011-09-16 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0