Träning för Pontus, check!

Men vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om dagens.. Bamse. Stundtals var han världens finaste och verkligen skitfin, sen fick han sina ryck.. suck! Bockade och höll på, så fort jag tog i vänster tygel skulle han åt höger.. osv! Han var riktigt jävla jobbig idag faktiskt. I slutet hoppade vi iaf en bana och då skötte han sig skitfint. När vi väl kommit igång brukar han sluta larva sig faktiskt. Men det blir nog att åka o kolla honom i munnen snart tror jag. Bara för att liksom.

Om ett par timmar kommer Ellinore ner med Maya till oss iaf! Hon sover hos oss i vårat stall så det blir smidigare imorgon liksom, att ha dom på samma ställe. Så imorgon TAGGAR VI TÄVLING! (för 1231296491 gången?) Haha. Och så hoppas vi på att min häst sköter sig, annars vet jag ju vem som får följa med på nästa tävling, och det blir inte han!

Kanske skriver mer sen, vem vet.. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0