Trött som ett as..

idag är verkligen en sån dag då jag bara borde ligga hemma och sova.. haha. Med tanke på att jag gick upp halv 5 igår för att tävla.. så kan man ju tycka att jag borde få ligga hemma idag ;)

Meeen, icke sa nicke. Simon ska inte till skolan så måste ta med mig Rickard till bussen, suck. :(


Hade inget vettigt att göra så tänkte att det inte skadar att blogga litegrann.. hehe. Sitter just nu och får damp på katten som äter sönder mitt halsband.. suck.  Men ska snart gå ut med hundarna iaf. 

Idag är en sån dag då jag verkligen totalskiter i hur jag ser ut. Har inte borstat håret, och tänker inte göra det heller. Har mjukisbyxor på mig, idag igen, orkar inte ha något annat på mig. Har inte sminkat mig, men kände att det är skitsamma. Haha.

Bra dag där Emma, jättebra.

Men ah, ska gå och ta ut hundarna innan de pissar ner mitt rum. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0