Emma <3 Becka

Tanken slår mig ofta hur lite jag faktiskt uppskattar min allra bästa vän. Rebecka Amanda Maria Svensson. Hon är den enda av mina vänner som fortfarande finns kvar, efter allt. Hon är den enda som aldrig någonsin kollat snett på mig, den enda som alltid accepterat mig, hur sjuka val jag än har gjort. Hon är den enda som har sagt "jag fattar fan inte vad du tänker med, du är ju helt jävla dum i huvudet, men gör det dig glad så ska jag inte klaga". Alla andra, gör man minsta lilla fel så är det liksom., hejdå, du är sjuk i huvudet, jag behöver inte dig.

För faktum är, att Becka är den mest äkta vännen man kan hitta. Hon är den som alltid säger till mig rakt ut vad hon tycker och tänker. Vi behöver inte snacka skit om varandra bakom ryggarna, för vi är så pass bra vänner att vi kan ta det med varandra istället. Till skillnad från alla andra..

Det som är det allra bästa med Becka är fan att jag kan säga rakt ut vad jag tycker och tänker till henne. Behöver aldrig skämmas för något, kan alltid vara ärlig. För jag vet att hon alltid finns där för mig, hon har aldrig någonsin svikit mig.

Känns fan som att jag känt denna människa i hela mitt liv, och inte bara i dom 2,5 åren som det faktiskt är. Och vi har hunnit skapa så sjukt många minnen tillsammans.. både bra och dåliga. Vet seriöst inte hur många gånger jag skrattat tills jag tjutit med denns människa? Eller hur många gånger hon tröstat mig när jag varit skitledsen?  Hon är ovärderig, min Becka.

Folk brukar kolla snett på oss ganska ofta. För i skolan, är vi dom där som skiter i sminket i bland, för att vi inte orkar bry oss. Dom flesta andra går inte ens till ica och handlar utan smink?  Vi är dom där 2 som alltid har mjukisbyxor på oss, när alla andra springer omkring i tights och linnen. Vi är dom där 2 som har humor som ingen annan förstår sig på. Vi är dom där 2 som bara kan titta på varandras ansiktsuttryck för att förstå vad vi menar.

Under dom 2,5 åren vi har känt varandra har hon inte svikit mig en enda gång. Jag kan nog inte ens räkna till hur många gånger jag svikit henne, det är sorgligt. Om jag hade kunnat ta tillbaka allt skit jag gjort skulle jag göra det. Tyvär kan man inte det..

Becka är en av dom som vet allra mest om mig. Tror att hon och kicken ligger ganska lika där.. Vet faktiskt inte vem som vet mest.. men det är inte det viktiga, för det viktiga är att jag kan berätta allt för henne. Behöver aldrig vara orolig för att det jag säger till henne ska spridas vidare, för det stannar varje gång. Behöver aldrig vara orolig för att hon ska kolla snett, det har hon aldrig gjort förut. Hon är en vän som är guldvärd..

Seriöst, om alla hade en polare som Becka, skulle världen fan se helt annorlunda ut. Skitsnack och falskhet skulle inte ens existera, för hon måste fan vara en av dom mest äkta som finns på hela jävla jorden.

Och minnen.. ska vi ens gå in på hur många helt sjuka minnen vi har tillsammans? Jaa.. när Becka snubblade på en sten som var typ en centimeter stor och tog sönder sina mjukisbyxor :,) Eller när Becka ramlade av Jane, rakt i en lerpöl.. haha. När Becka och jag sminkade oss som värsta fjortisarna och tog massa bilder.. haha. Eller när vi spelade in när vi stod och dansade som idioter.. haha. Eller när vi tältade tillsammans med Ellinore.. Becka ville inte att jag skulle komma för vi hade typ aldrig träffats.. haha.

Åh, finns så sjukt många minnen.. skulle vilja skriva ner dem alla men det skulle ta mig flera dagar..

Önskar fan att jag o Becka gick i samma klass. Fy satan vad kul vi skulle ha kunnat ha.. Hade vart som pricken över i..

Hur som helst.. jag vill bara säga det till dig Becka, du är den bästa vän jag någonsin haft. Ingen kommer någonsin kunna ersätta dig, ingen. Sen dom första gångerna vi va har jag alltid vetat att du är en brud man kan lita på, och har aldrig ångrat mig. Du har förändrat mitt liv min älskade vän, på hur många sätt som helst. Om det inte vore för dig, hade jag troligtvis aldrig ens blivit tillsammans med kicken...

Du är underbar, min fina NISSE. Du är min bästa vän nu, och det kommer du alltid att vara. Tills döden skiljer oss åt, right? Jag släpper dig aldrig!

JAG ÄLSKAR DIG. <3







HAHA, världens finaste fjortisar, eller hur? ;)





Kommentarer
Postat av: beckaaa

Åh hjärtat, fan sitter o tjuter av både glädje och sorg när jag läser de du skrivit.

Utan dig är jag fan i mig ingenting, det finns många gånger jag tänkt att försvinna, men det är pga dig jag inte gjort det, för det är du som alltid får mig att verkligen känna mig speciell, visst jag har fler polare än dig, men där kommer jag inte alltid först av alla brudar, men de gör jag för dig och det är jag så jävla glad för. Det värmer verkligen det du tycker och tänker, det du säger, känner och tänker kommer alltid att stanna hos mig och jag förstår dig alltid, vi är 2 av få som verkligen alltid finns för varandra, alltid delar allt vafan de än är, så delar vi det med varandra. Du är min andra halva, min bästa vän nu och föralltid. Det finns ingenting som någonsin kan ändra det. Glöm aldrig de, du o jag till döden. Jag älskar dig. / din Becka <3

2011-09-14 @ 21:38:09
Postat av: beckaaa

Åh hjärtat, fan sitter o tjuter av både glädje och sorg när jag läser de du skrivit.

Utan dig är jag fan i mig ingenting, det finns många gånger jag tänkt att försvinna, men det är pga dig jag inte gjort det, för det är du som alltid får mig att verkligen känna mig speciell, visst jag har fler polare än dig, men där kommer jag inte alltid först av alla brudar, men de gör jag för dig och det är jag så jävla glad för. Det värmer verkligen det du tycker och tänker, det du säger, känner och tänker kommer alltid att stanna hos mig och jag förstår dig alltid, vi är 2 av få som verkligen alltid finns för varandra, alltid delar allt vafan de än är, så delar vi det med varandra. Du är min andra halva, min bästa vän nu och föralltid. Det finns ingenting som någonsin kan ändra det. Glöm aldrig de, du o jag till döden. Jag älskar dig. / din Becka <3

2011-09-14 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0