All I wanna say is that they don´t really care about us..

Sitter hemma och dunkar musik, Michael Jacksson för tillfället. Chill.

Bloggade inget igår som ni säkert märkte! Efter skolan va jag ute med Elisabeth, pojkvännens mamma på en ridtur! Mindre mysigt i spöregnet.. men men! Hon red Tamarillo och jag red Ladde. Är lite sorgligt att Bamse har hennes sadel för tillfället så måste rida barbacka :( haha, men det gick ju bra iaf. Var ute i typ 30 min tror jag? Lite lagom sådärr. var inte lite blöt efteråt.. mums.

Idag hade mina ridbyxor FORTFARANDE inte torkat, så fick rida i Jeans, haha. Vägrar ha på mig några av mina gamla ridbyxor. usch och fy och blää. Var barnvakt så kunde bara rida på ängarna, Rickard fick följa med och köra 4hjuling, ahah. Hittade iaf en ny bra ridväg, så man rider över våra ängar och kommer ut uppe vid Frösvi. Nice :) Blir nog att rida den imorgon, hade ju Rickard med mig idag så kunde ju inte.. iaf, Tamarillo var ju inte lite lagom pigg idag, haha! Vet inte riktigt vad jag ska göra med honom, han blir bara piggare och piggare.. Men men, han är ju mysig.. :)

Ikväll blir det att sova hos pojkvännen, och sova lääänge imorgon! Det förtjänar jag allt tycker jag :) Långhelg idag, så är ledig måndag och tisadg, CHILL! Blir rida av hela helgen kan jag lova.

Nej.. nu ska jag ta och göra något annat... se ya later..

Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0