Bara döda fiskar går med strömmen.

Hej! Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det inte blev någon bloggning igår. Har dock lite vettiga anledningar.. :) 
Efter skolan red jag Tamarillo en sväng på ängarna. Barbacka i solen, mys! Han tävlade ju i söndags och vilade i måndags, så han skulle bara skritta igår :) Efter ridningen åkte vi till ....  och filmade honom när .... red. Slutade med att jag skrittade av honom också. Huh? Äsch. Kom hem från .... vid 9 på kvällen, och då hade jag ett prov att plugga till som jag hade idag.. 
Inte för att jag pluggade ett jävla skit hahaha, men det gick ju bra iaf... Svarade på alla frågor trots att jag inte ens öppnat boken eller kollat på pappret med frågorna?! Cred till mig! 
Idag hade jag utveckligssamtal efter skolan. Pratade om det vanliga nivet.. Emma är bra på det här, Emma behöver utvecklas lite inom det här området, och blablabla. Fick ingen skäll iaf! 
När jag kom hem från utveckligssamtalet spöregnade det ute, så kände verkligen inte för att rida. Var nere och gav dem mat iaf och kollade så att dom inte var blöta igenom täckena :) 
Nää... Vi kanske hörs lite senare. 
Puss /e
Eheh.. Becka och jag.. Hur fan ser vi ut?! Äsch, det är sånthär vi brukar hålla på med när vi leker.. ;) veckanssnyggingar.se, KOLLA DEN SIDAN, VI FINNS MED DÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0