Cracks in the surface

Fick ett samtal från Åsa förut som förstörde min dag, bokstavligt talat :( Alvena skulle inte följa med till Mantorp imorgon, vilket betyder att jag inte får åka dit och träffa + rida henne. Depprimerande :( Hon skulle gå ett sulkylopp på fredag ist, och då blir det ju för tätt inpå med tävlingar oså. Riktigt, riktigt synd, men somsagt, det kommer ju fler chanser. 
Red Tamarillo efter skolan idag iaf. Det regnade och var inte på speciellt bra humör så blev bara en skritttur ute på ängarna. Han va fin, som vanligt. Travade en liten stund också, sen red jag hem. 
Nu sitter jag nere hos pojkvännen och tjurar, haha. Är så "ledsen" över att jag inte får träffa Alvena imorgon att jag låtit det gå ut över honom. Typiskt mig. Men ska ta och säga förlåt om en stund. Känner bara att jag måste få tjura lite till. 
Om 2 dagar firar vi iaf 1 år och 11 månader! Den ni! Nästa månad är det hela 2 år mellan oss! Och nu den 27 april är det 2 år sen vi "började umgås" och fick känslor för varandra! Vet inte varför jag kommer ihåg alla datum, men fråga mig om vad somhelst så kan jag ge er ett datum.. :) 
ÄE, Hadegutt! 
Puss /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0