Don´t go faster than you can handle

Åh,, Tamarillo är helt underbart fin just nu! Var uppe på ridbanan och hoppade honom idag och jag säger bara en sak, WOW! När vi värmde upp kom han lite nära några gånger, kom fel osv, men när banan höjdes upp till 90/1meter blev han hur fin somhelst! Alla avstånden stämde perfekt, vi hade bra flyt och allting bara "rullade på". Det var en helt fantastisk känsla verkligen, han kändes inte "gammal och stel" nånstans. Som jag skrev på facebook, bevisligen är åldern bara en siffra! 
Efter idag är jag helt säker på att vi skulle kunna ta 90/1meter på maskeradhoppningen, men det blir 80/90 iaf. Det är första tävlingen på året, så det blir bra med en liten mjukstart tänkte jag :) Förrå året mjukstartade vi också med 80/90, och sedan fortsatte vi med 90/1meter hela året, och det gick ju kanon! 
Annars idag har jag inte haft mycket för mig, slappdag bara :) Var och handlade lite i Arum förut, chips o choklad, mums. Sen var jag och pojkvännen ute med hundarna på skogspromenad i ca 1 timma, men det är väl allt jag har gjort idag, hihi. 
Mamma tog lite kort förut oså, men dom har jag bara på datan hemma så kan inte ladda upp dom nu, men looovar att jag gör det när jag sitter vid datorn hemma nästa gång. På 2 av bilderna blev han så magiskt fin! 
Nae, nu ska jag snart gå hem och duscha, sen blir det filmmys med pojkvännen. Sista natten tillsammans innan skolan börjar på måndag, suck. Varför kan det inte bara alltid vara lov..?
Puss /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0