Fiin dag!

Drog från skolan vid halv ett idag, satte mig på en buss och åkte till Mariannelund för att träffa underbara Amanda! Vi har inte träffats på 3 (!!!!) år, det är helt sjukt! Var så jävla underbart att få träffa henne igen så ni anar inte. Det var rätt mycket snack att ta igen som man missat på 3 år kan jag lova er.. :) 
Tyvär var jag tvungen att åka hem idag för annars hade jag inte tagit mig hem imorgon :/ Det är ju långfredag imorgon, så bussarna går ju helt konstigt, om de går alls.. ? :S
Ahja, nu är det PÅSKLOV!! Ska sätta Tamarillo i hårdträning nu under lovet alltså, BEACH 2012 LIKSOM! På lördag blir det träning för bästa Marie, bra start :) Brukar ju köra dressyr, men tror det får bli hoppning på lördag. Vi har ju en tävling snart.. :) 
NEJ, nu ska jag ta och gå hem en stund innan jag går ner till pojkvännen igen för att sova här. Vi kanske hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0