Fina, FINA Tamarillo!

Hade igentligen tänkt mig att Tamarillo skulle få gå en skogsrunda idag, men blev så sugen på att hoppa lite när jag såg att det stod hinder framme i Frösvi. Louise hade ju träningar där idag, men eftersom det inte var någon på banan passade jag på att smita in och hoppa lite innan de kom tillbaka, haha. Gud vad busig jag är. Får ju egentligen inte vara på banan när någon annan har bokat den, men men! ÄSCH, det man inte vet, det lider man inte av! Värmde upp i skogen, så var bara på banan i ca 10 min, haha.  Skönt att slippa bära fram hinder (a) 
Iaf, guuudars vad fin han var! I början kom han lite nära hela tiden, för att jag höll i honom för mycket. Han var jättestuddsig och superpigg, och då är det lätt att man kommer fel. Men efter ett tag började vi samarbeta mer och så gick det kalas. Körde lite "omhoppningssvängar" så jag lade honom i "fel" lägen osv, men som alltid räddar han situationen, min prins. Äe, det är GALET hur fin han var alltså! 
Hindrena låg väl bara på ca 70, oxern på 80 kanske, men efterssom dom kunde komma tillbaka när som helst orkade vi inte höja hindrena oså. Skulle ju vara lite pinsamt om Louise kom och vi höll på att bygga om hennes hinder, hihi. Men somsagt, höjden är INGA problem för honom, så nu taggar vi maskeradhoppning :) 
Ska dock upp någon gång till innan maskeraden och hoppa bana igen, lite högre. Lägga den på typ 90, 1 meter så det blir lite "lågt" på tävlingen sen. 

NU sitter jag iaf nere hos pojkvännen, vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag! Vi ska iaf gå en långpromenix med hundarna sen, lite motion sitter ju adlrig fel. Annars blir det nog myyys hela dagen, fint :) 
Nu är jag så hungrig så jag tror att jag skulle kunna äta upp mig själv faktiskt. HÖRS!
Hihi, Tamarillo och.. någon?! Vet inte om det är Emma hans förra ägare eller om det är någon annan, men det är ju iaf Tamarillo i sin ungdom :) Fast det är nog Emma, för hindret ser ju ut att vara ganska högt. FINA BEBISEN!

Kommentarer
Postat av: ellinore

hihi vi såg dig allt!! busigt! <3

2012-04-12 @ 19:34:40
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0