I never wanna tell a lie

Halluuu! Åh, söndag idag. Skola imorgon.. Önskar jag hade kunnat sätta mig på bussen imorgon bitti och åka till Funghult.. men icke. 
Red iaf Tamarillo på ridbanan idag! Hade tänkt att han skulle få en långrunda i skogen men eftersom han knappt rörde på sig igår kände jag att vi var i behov av lite konditionsträning. Hoppade ett litet sockerbitshinder där fokus låg på att komma ur så knepiga avhoppslägen som möjligt. Meningen med detta var att han skulle få vrida och vända på kroppen samt dra upp benen lite. Visserligen var det bara ett 50 cm högt hinder, men kommer man riktigt knepigt på kan det vara jobbigt att ta sig över iaf! Som vanligt gjorde han det kanon, och hoppade fint hur dumt jag är la honom på. Idag var han sådär lagom taggad, inte överdrivet studdsig och tänd som han annars kan bli. Hela passet gick kanon helt enkelt! 
På vägen hem mötte vi mamma med bilen så stannade och pratade med henne i typ 10 min. Tror Tamarillo ville åka bil för han försökte krypa in igenom rutan typ, haah. Hela taket på bilen var fullt av hans underbara gräs-slem sen.. mysigt :) Högtryckstvätt nästa. 
Just nu sitter jag hemma hos fina älsklingen! Vi ska väl ta och dra på en film snart eller något. Rickard är ju på fotbollsträning så är inte barnvakt för tillfället.. :) 
Men vi höres later on, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0