Jaaaa

Hej, jag veeeeet att jag suger mest i hela världen på att blogga! (om man bortser från Ellinore som tagit bloggpaus, din lilla köttätande vegan! :o ) Undra vad jag fick detdär ifrån.. hm.. :) 
Har iaf haft massa annat för mig så har inte blivit någon update. Jag och pojkvännen hade ju 1 år och 11 månader i onsdags. Tänk att om en månad firar vi 2 år! Helt sjukt! :) Igår reds Tamarillo och han var galet fin. Verkligen galet, galet fin! Åh.. mums! 
Orkar inte berätta om allt annat jag gjort när jag varit borta.. tar sån tid! 
Iaf, nu är det fredag! Tjuhu, så jäkla skönt! Och för er som missat det.. på söndag är det maskeradhoppning! Har äntligen kommit på vad jag ska klä ut mig till, men det säger jag inte till er ;) Hihi. Äe, bilder kommer ändån sen. 
Nu sitter jag hemma hos pojkvännen och väntar på att mamma ska komma och hämta mig (haha). Vi ska till stallet och byta täcken på hästarna, det har ju fan regnar hela dagen?! Usch. Hoppas att dom inte är blöta igenom bara.. 
Jag uppdaterar nog mer ikväll! Ni får ha det såbra sålänge.. :) 
Puss /e

Kommentarer
Postat av: ellinore

HAHAHAHA köttätande vegan?!? vafaan hahah.... ärsch, 2 dar kvar sen jävlar ska jag börja igen!! hahah emma, alla dina bloggläsare vet redan va du ska vara på maskeraden, you told us that in your last post :D heheheheh :D känner mig busig idag! <3

2012-04-20 @ 16:31:23
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0