Keep on flying

Halloj! Idag efter skolan var jag ute och red med min fina bvän Ellinore! Hon red på sin fina Troy, och jag på underbara Tamarillo, såklart :) Vi red vid derbyt eller vad det heter utanför ridbanan iaf. Travade omkring lite oså, haha. Blir för det mesta mer snack än ridning när vi rider tillsammans.. heh! Älskar dig Ellinore! Tamarillo va iaf fin idag, kan inte så säga så mycket efterssom det inte blev någon seriös ridning, lallade mest runt :) 
Har också kommit på vad jag ska vara på maskeradhoppningen, äntligen! I sista minuten som vanligt, med bara 5 dagar till tävlinsdag, eheh. Jag/vi ska iaf klä ut oss till punkare! Smidigt och bra efterssom brorsan min är gammal punkare, så kläder och sånt finns ju hemma. Ska köpa färg och spraya Tamarillos man med också, så ska brorsan få ställa upp den till en tuppkam. OM vi lyckas bra kommer det nog bli ganska häftigt tror jag. Annorlunda och coolt, liksom :) 
Nej nu ska jag ta och äta mat för 3e gången idag. Först skolluch, sen middag hemma, och nu middag hos pojkännen! Är en brutal tjockis när det gäller mat, man får väl tacka mamma för att hon gav mig sina gener och en bra ämnesomsättning eller vad det nu heter så jag slipper bli tjock. Äe vafan, brukar tänka somså att det är bättre med lite extra hull när det blir kallt om vintrarna, så man slipper frysa, ahahaha.. 
NU ska jag äta, SEEE YA! 
Puss /e
Tamarillo o jag, semestercup 2011! :D

Kommentarer
Postat av: ellinore

Älskar dig också! puss! <3

2012-04-18 @ 21:23:44
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0