Over the hills and far away..

Hallu! Sorry att det inte blivit något inlägg tidigare idag, men har haft annat för mig. Motivationen är det sådär med just nu, och jag är sjukt stressad över 3 prov nästa vecka, och jag började plugga idag! För någon månad sen lyckades jag glömma bort 1 prov, men nu är det 3, hur fan lyckas man egentligen? Åh, suck. Kommer aldrig förlåta migsjälv. ÄSCH, det går nog bra ändå. Stenpluggade somfan 3 timmar förut, duktigt :) Det är bevisligen inte nyttigt för hjärncellerna med påsklov, de slutar fungera.

Tamarillo min älskade ängel fick vilodag idag iaf. Tyckte att han verkligen förtjänade det, vi har jobbat hårt på sista tiden :) Jag och mamma var och gav dem mat förut iaf.

Har också varit och hälsat på en häst idag. Vilken det är kan ni nog själva gissa men orkar inte skriva ut det här. Hela världen behöver inte veta. Vi tog lite kort oså på honom, riktig pudding.

Su sitter jag hemma hos mig och tittar på tv tillsammans med pojkvännen. Eller ah, han kollar tv och jag sitter vid datan, hihi. Na, ska krypa ner i soffan o göra honom sällskap nu. Vi höörs nog imorgon, gott folk.

Puss /e



En bild på mig och Tamarillo från igår. Fler kommer!
Han är så väluppfostrad att han kan vara lös i stallet, eheheh. Jo men faktiskt, det går :)

Kommentarer
Postat av: ellinore

SÅÅÅÅ grymt fina! Ni är oslagbara tillsammans (a <3

2012-04-18 @ 21:28:03
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0