Smoke weed everyday!

Helluuuu! Sitter nere hso världens finaste pojkvän för tillfället! Just nu sitter vi vid varsin data och gör allt möjligt, men snart ska vi väl dra på en film eller något i guess,, :) 
Becka följde iaf med mig hem från skolan idag! Egentligen skulle ju Tamarillo hoppats uppe på ridbanan men mamma hann inte bygga hinder osv, så de får vli en annan dag. FIna Becka följde med mig till stallet och så red jag en snabbis på Tamarillo. Red honom barbacka i frimma och grimskaft.. ha ha ha. 
Sen satt vi hemma hos mig till typ.. 6, då drog hon hem och jag gick ner till älskling. Fina timmar med en fin person! 
Älskar dig Becka ska du veta!
FIna Becka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0