Suck me, suckers!

Heeej! Sorry för att jag inte bloggat något på hela dagen, men har haft fullt upp med annat. Nu blir det bara ett snabbisinlägg, för ska snart kolla film med pojkvännen. 
Red Tamarillo idag iaf, långtur ute i skogen! Först uppe vid derbyt typ, galopperade runt lite där och hoppade banken och det några gånger. Sen gick vi till "crossbanan" och klättrade lite, och sen avslutade vi med galopp nere på fältet :) 
Han var superfin hela tiden, men gudars vilken pigg 21åring jag har ;) Allvarligt talat, han är så pigg att jag inte vet vad jag ska göra med honom just nu, ahahah. Men det är kul, han e pigg o fräsch! 
Efter ridturen gick jag och pojkvännen promenad i skogen tillsammans med mina 2 hundar + hans hund. Var väl ute i ca 1,5 timma tror jag,  NYTTIGT! Har ju aldrig varit ett stort "fan" av skogspromenader oså, men det varw faktiskt riktigt trevligt. Men somsagt, föredrar att sitta uppe på en häst i skogen, haha. 
Vi har dock bestämt att det ska bli en riktigt lång promenad varje helg iaf. Det är svårt att hinna med när man har skola, hästar och läxor att ta hand om, men på helgerna har man ju lite mer tid oså. Chill :) 
Nu vet jag inte riktigt vad jag babblar om, ,haha. Jesus.. 
Imorgon bär det somsagt av till FUNGHULT! Fick ett sms av Åsa förut, jag ska rida Alvena (<3333) hihi, och mamam ska rida Egon! Blir nog superkul tror jag :) Saknat stället som satan så det ska bli riktigt underbart.. :) 
ÄEE; nu hinner jag faktiskt inte mer, vi får höras imorgon helt enkelt!
Fine Tamarillo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0