That´s the reason

Hejhej! Sorry för att jag inte bloggade något alls igår, men det blir så ibland helt enkelt. The motivation you know.. ;)

Igår skulle Tamarillo iaf bara skrittas, så red honom barbacka ute på ängarna, haha. Han va snäll häst´as usual, men det var lite jobbigt för han skulle bara äta hela tiden, haha. När man inte har någon sadel har man inte samma balans och styrka som annars, så kände mig ganska ägd när han bara sket i vad jag ville :( Haha. vad seriös jag är nu känner jag.. :( Älsklingen och Rickard var med ute på ängarna och körde 4hjuling också,´så jag ochh Tamarillo fick vara domare när dom skulle tävla, hihi. Ahja :) 

Idag var jag barnvakt hela dagen också, så kan ´liksom bara rida ute på ängarna, tråkigt :( Idag var det snorhalt där ute, för gräset var jätteblött, lerigt osv. Vi halkade runt en stund i trav, men vågade bara ta en kort, kort galopp. haha, Rickard så söt. Det ÄNDA jag fick göra med Tamarillo idag var att sadla, tränsa och lägga på täcket efteråt. Resten skulle han göra, haha. Stod och borstade i typ 25 min, ZzzZZzz! Gulligt :) Han lovade att han skulle rida Tamarillo åt mig imorgon också, chill ;)

Nu är klockan.. snart 2, och jag är barnvakt till 8 ikväll :( Suck. Vilket lov alltså...! Äe, ska väl inte klaga antar jag. Vi har ju faktiskt kul för det mesta, haha.

Neeeeeee, hejdoooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0