You are just like a monday, no one likes you.

Hallu.. 
Idag var jag och Elisabeth ute på en mysig ridtur tillsammans! Som vanligt red hon på Tamarillo och jag på Ladde. Orkar inte förklara vart vi red, ahah. Ladde hoppade över ett vattenfyllt dike med mig idag, vilket jag absolut inte trodde att hon skulle göra! Blev lite förvånad faktiskt! Annars skötte dom sig brilliant båda två, som vanligt! Saknar att rida Ladde så himla mycket allstå.. hon är för go! SKa försöka ta mig tiden att göra det lite oftare i fortsättningen. 
Efter stallet kom Becka till mig, så färgade jag hennes hår och hon mitt. För en gångs skull vart det bra, och inte bara orange, ahah. Na men de blev jävligt bra faktiskt, skönt o va snygg i håret för en gångs skull.. 
Just nu sitter jag hemma hos pojkvännen. Håller på och smsar med Becka och är sjukt förbannad på henne just nu, för er som ville veta. Älskar när ens kompisar ljuger för en. MUMS! <3
Vet inte vad vi ska göra ikväll. Skulle varit med Becka, Ståhl och lite annat folk men känner inte för det längre.. 
Ae, nu ska jag göra något kul. 
Puss/e
Jag och finaste Tamarillo för nån månad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0