Vad faaaan..

Minst 10 cm snö ute, vadfan?!!? Det är ju APRIL nu, inte DECEMBER!! Åh, blev sjukt förbannad när jag vaknade i morse.. Har inte ens gått upp ur sängen nere hos pojkvännen än, och vill inte göra det heller.. :(
Jag har ju träning idag somsagt.. skulle varit vid 11 egentligen men det blev flyttat till 3 ist. Vi som skulle hoppat ute på ridbanan.. lär nog bli dressyr i ridhuset ist, blää. Som ni säkert vet hoppar jag ju inte Tamarillo i Frösvis ridhus längre för tycket att han är för stor och ridhuset för litet.. ;) Säkerhetsskäl helt enkelt, mer eller mindre!
Nä, nu ska jag krypa ner under täcket igen, somna om och hoppas att det är GRÄS ute på marken när jag vaknar igen. Won´t happen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0