Valborg idag!

Önskar jag hade kunnat ge er någon smaskig historia om vad jag ska syssla med ikväll.. Meeen det blir filmmys med pojkvännen ist ;) Min familj har aldrig varit något för att fira traditioner som de flesta "svensson familjerna" gör.. Vi brukar liksom säga "OJ, är det idag?" Hah.. Men jag önskar er all lycka ni små fjortisar som kommer supa er redlösa ikväll.. Have fun ;) 
Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen, IGEN! 
Igår var jag ute en sväng med Tamarillo på ängarna. Red inte länge alls, typ 30 min? Lite trav, någon galopp och sådär, sedan red jag hem. 
Idag var jag ute med mamma på en mysig skogsrunda! Red samma runda som jag och Elisabeth red härom dagen, så var väl ute i lite över 1 timma? Nåt sånt :) Mamma red Ladde och jag Tamarillo iaf. Tamarillo är ju verkligen lustig. Han kan gå från superpigg ena dagen till.. lugn och sansad nästa? Konstog häst. Idag var han iaf ovanligt lugn, min lilla bebis! 
Och gissa vad jag ska göra imorgon! Jag ska tillbaka till FUNGHULT! Där jag gjorde min praiktik! Ska rida med mor min imorgon igen! Vet dock inte om jag kunde rida Alvena för hon hade ett sår på ett av bakbenen : Men annars skulle jag ta Umami sa åsa, så de blir kul iaf! :) Mamma tar Egon som förra gången, hihi. 
NU ska jag äta kladdkaka som Carine, pojkvännens syster har gjort. MUMS säger jag bara. Hon är gudomligt duktig på att göra kladdkaka. 
Vi hörs imorgon! 
Puss/e
Ladde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0