What if I say i´m not like the others..

Halloj! Sitter nere hos pojkvännen och kollar bloggar, fadebook osv, as usual ;) Idag var första skoldagen för veckan och det var lika underbart som vanligt. Njae, men känner att jag börjar få tillbaka lite energi igen. För ett par veckor sen var motivationen på noll när det gällde skolan, men den börjar faktiskt komma tillbaka nu. Härligt :) 
Tamarillo vilade idag, efterssom han presterade så bra igår (a) Han fick nya skor idag också, så nu är han fin om hovarna! Imorgon blir det skrittrunda för hans del! Tror att pojkvännens mamma Elisabeth skulle rida med mig, så då får hon rida Tamarillo så tar jag Ladde. Är inte säker än, men tror att det blir så iaf! 
Idag följde finaste Becka med mig hem efter skolan! Vi var faktiskt duktiga och satt och pluggade hela tiden :) Eller ja, jag sa svaren till henne och hon skrev.. TEAMWORK! Finaste Becka, jag älskar dig! 
Ska ta och lägga upp lite bilder från gårdagens tävling tror jag. FIlmerna kommer senare, om jag lyckas komma på hur man lägger upp dom vill säga.. :)
puss /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0