You say it best, when you say nothing at all

Hahah, skrev fel förut, mamma jobbade visst idag :( HUr som helst blev det ingen ridtur idag iaf, det har regnat oavbrutet sedan jag vaknade imorse?! Nu regnar det visserligen inte lika mycket som förut, men ändå, det regnar! 
Var iaf nere i stallet och gav dem mat förut + bytte deras täcken. Tamarillo var blöt igenom, men inte Ladde. Båda 2 var kalla på ryggen så de fick ta på sig varsitt vintertäcke :) Ska ju ner till stallet vid 10 imorgonbitti eftersom jag har träning, så är det gassande sol då får jag ju bara ta av de tjocka täckena :) 
Nu sitter jag nere hos pojkvännen igen iaf, har nyss varit hemma och ätit mat, osv osv :) Om nån halvtimma ska jag åka te Arum och handla med mamma, godis i mitt hjärta alltså! Vet inte varför, men har varit extremt godissugen hela dagen. Abstinens (stav?) besvär..?! 
Haha, äe, se ya later
Hihi, Ladde och Nikeles snopp :D Visste ni att den hästens kuk nästan går ända ner till marken? Det är sant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0