Can´t stop

Halludär, kött o blåbär ;D Haha. 
 
Gick upp tidigt även idag (07.30) och drog till stallet för att rida hästarna så tidigt som möjligt. Tycker det är så jäkla skönt att ha dem färdigridna på förmiddagen så man har hela dagen att lägga på annat, speciellt nu när sommerlovet nästan är slut.. 
 
Iaf, började med Tamarillo! Planen idag var egentligen att rida långrunda men efterssom det regnade när jag red iväg från stallet ville jag inte vara för långt borta om nu himmelen skulle bestämma sig för att börja pissa ner regn, haha. Blev att rida på ängarna iaf, galopperade inget idag utan joggade honom bara i lugnt tempo i ca 15 min, sen fick det räcka. Tyckte så synd om pojkvännen som stod mitt ute på ängen och frös söder och var blöt osv, hah. Men han va fin, ställde inga krav på honom idag utan lät honom bara "lulla runt". 
 
Sen red jag Steffemannen! Han fick gå på ridbanan även idag, ungefär lika långt pass som igår. Jobbade honom lite i form, gjorde övergångar mellan skritt och halt osv. Han va fin idag med, lilla Steffe :) Planen är väl just nu att skritta honom 3, 4 gånger till och sedan börja trava lite grann. Finally! 
 
Efter stallet vart det en tripp in till Västervik, köpte bla ny hårfärg (Igen, för er som missat att jag färgat håret brunt). Det vart lite blonda "fläckar" i det nu när jag duschat ett par gånger så ska färga igen innan skolan börjar. På tal om skolan är det bara två dagar kvarw nu och jag börjar få smått panik. Ska bli kul att träffa allt folk igen (ELLINOOORRE <3) men allt skit med nationella osv kan vi ju skippa tycker jag ;D 
 
NAE, nu ska jag ta tag i mitt liv om jag orkar, vi ses o hörs och såntdärna! 
 
Puss/e 
 
 
Bild i repris på Steffe!  (har inga bilder på den här datan)
 

Kommentarer
Postat av: ellinore

EMMMMAAAAA <3! Äntligen ska jag få träffa dig vaarje dag <3 yummi på det! haha nationellaprov kan gå o dö.. puuuss :D <3 Mycket hjärtan det blev men ajaaa, <3 hejsvejs <3 hahah.. övertrött.se

Svar: Hahhaa, du får måånga <3<3<3<3<3<3<3 tillbax du! SÅ JÄKLA GRYMT ATT SES VARJE DAG NU!
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-08-19 @ 19:12:01
URL: http://ellysphotos.blogg.se
Postat av: ellinore

JAAA HELT JÄKLA BÄST KOMMER DET BLI!! Ses imorgon frun :`) <3

Svar: HIHIHI :D <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-08-20 @ 18:14:55
URL: http://ellysphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0