Facebook vänner

Ska fan skapa en ny grupp på FB, "alla vi som hatar alla som har 7000 vänner på facebook", typ. Seriöst stör mig så enormt mycket på folk som addar bokstavligt talat alla! Bara för att man träffades på en fest för 5 månader sen eller råkade ses i mataffären en gång behöver man väl inte bli kompis med den på fb?!
 
Finns folk som typ "Ah men jag addar min bästa väns kusins pojkvän" typ, vafan? Eller " jag addar mitt mamman till mitt X som jag var tillsammans med i tvåan".
 
Jag har runt 300 vänner på fb, de flesta av dom är familj släkt och nära vänner. Jag har INGEN på fb jag INTE känner. (Bortsett från en ursäkta språket, turk, som addade mig i 6an som jag inte har en aning om vem det är, hah) Jag förstår inte meningen.. Varför vill man veta vad Gretas mamma gör varje morgon innan hon åker till jobbet? Och varför vill man veta vilket party kassörskan på ICA ska till efter jobbet på fredag?!
 
Nae, stör mig så jäkla hårt alltså. Ber om ursäkt till er som tar åt er, vet att jag själv har vänner med hiskeligt mycket vänner på FB, bla en av mina närmaste vänner, men kan inte låta bli alltså.. Haha. Surtant i know.
 
NAE, nu ska jag till stallet och rida finaste finaste Tamarilloooooo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0