Fin häst, och inte så fin häst, haha.

Ja, det är så det var idag med mina "små" gubbar i stallet ;D
 
Red Tamarillo först på våran nya ridbana! Så jäkla gött med en egen nu alltså, blev invigningsritten idag, haha! Men Tamarillo va.. inte alls så fin idag faktiskt. Den gamla gubben kan bli redigt sur när han är sur och idag var han redigt sur, haha. Red i ca 40 min och under hela den tiden bara går han med huvudet rakt fram och vägrar släppa efter och arbeta ordentligt. Kämpade verkligen som ett as men det gav inget resultat haha. Åh, helt sjukt vad sur han kan vara ibland. Men men, det blir säkert bättre imorrn ;D 
 
Steffe däremot var riktigt fin idag! Även fast jag bara skrittade i 15, 20 min på ridbanan så jobbade han på riktigt fint och var oväntat mjuk med tanke på att han inte gått i form på över 3 veckor haha. Men han va söööt. Idag var också första gången vi red utan sällskap men det var inga problem det heller, duktiga heesten. 
 
Och ja, jag är riktigt stolt över mig själv idag. Gick upp RUGGIGT tidigt kan jag säga er, klockan 10 var båda hästarna redan ridna, göttmos. Antar att de flesta av er låg och sov då, haha. 
 
Iaf, åkte och tog en väldigt intensiv intensivkurs sen så nu har man finally grönt kort, tjuhu ;D 
 
Puss/e 
 
 
HAHAHHA var bara tvungen att lägga upp denna oerhört gamla bild på mig och Becka. HAHAHA, fyfan. Vet att du kommer älska mig hela livet för detta becka, hihih :D 

Kommentarer
Postat av: ellinore

Sv: hihi jag vet, grym jag är! Haha :D men måste säga detsamma om dig ju! <3

Svar: Tack, det värmer :DD <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-08-17 @ 22:00:02
URL: http://ellysphotos.blogg.se
Postat av: bbeccckkkkaaa

HAHHAHAHAH FAN VA GAMMAL ! ;O <3

Svar: None
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-08-22 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0