Finally!

Red Tamarillo en sväng i skogen förut, han va fiiin. Glad och lagom pigg, perfekt helt enkelt :D Blev inte någon jättelång sväng, men blev en hel del galopp iaf. Finaste.
 
Och idag ska jag ääntligen rida Steffe för första gången! Ska bara skriva klart det här och sen ska jag ner till stallet och fixa hoom + Ladde faktiskt. Eller ja, om det slutar regna nångång vill säga.. Vet att mor min hatar att rida i regn så jag hoppas verkligen att det slutar snart, haha. Annars får väl ridningen vänta tills imorgon :( 
 
Lite surt att jag bara kan rida honom på gräs nu i några veckor framöver, men det är ju bättre än inget iaf :) 
 
Nae, nu ska jag ner till stallet, kanske hörs sen efter ridturen :D 
 
Puss/e 
 
 
Haha bild från stallet igår.. Man måste ju bara älska hur snygg man är i onepiece.. en riktig heting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0