Första skoldagen avklarad..

Och jag säger bara BLÖÖ på vårat nya schema. Seriöst inga raster över huvud taget typ, vad fan? På onsdagarna har vi 5 min mellan varje lektion typ, lycka till med att få ungarna att sluta skolka säger jag bara! Meeeen jag är glad ändå, kommer få träffa min pingla Ellinore varje dag som alltid lättar upp stämmningen ;D 
 
Iaf, igår skulle ju egentligen två stycken kommit och ridit mina hästar men det blev så att bara en av dem red ist. Hon (Anette) red på Tamarillo och jag på Steffe. Red en sväng ute på ängarna och dom skötte sig båda två. Jag tyckte hon red Tamarillo så jäkla fint för att vara första gången så tror verkligen att detta kan bli bra! Idag ska hon kanske hänga med ut på en tur igen, förhoppningsvis blir det så! Fast hon sa själv igår att hon nog skulle få en jävla träningsverk haha så hon visste inte om hon skulle kunna rida idag.. men det är ju sånt som märks! 
 
Anyway.. ska ner till stallet runt fyra, och tills dess ska jag bara ligga och lata mig i soffan hihi. Se ya later aligator!
 
Puss/e 
 
 
 
Vad fan liksom?! Säämst.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellinore

åh emma, äntligen blir det du o jag igen nu i skolan! whihu! :D <3

Svar: hihi yeees :D <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-08-20 @ 21:49:06
URL: http://ellysphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0