Hemma efter tävlingsdag i Frösvi ;D

För en gångs skull har jag själv inte varit med och tävlat, känns lite lustigt faktiskt! Det var en lokal ponnytävling så ställde upp som funktionär i de två första klasserna. Satt i domartornet och skrev upp hur mycket fel alla fick osv. Måste bara säga GRATTIS till Ellinore som nollade båda sina klasser med fina Troy, det såg kanonfint ut! 
 
Idag ska båda mina hästar ridas, men inte av mig själv haha. Kommer två stycken och provrider Tamarillo och Steffe idag. Hoppas att dom sköter sig bra båda två så att dom vill fortsätta rida. Är ju så sjukligt svårt att hinna med båda två när man har skolan osv att ta hand om.. 
 
Iaf, just nu sitter jag nere hos pojkvännen och chillar, blir nog kvar här ett tag innan det blir hem och käka innan stallet. 
 
Ahja, puss o hej!
 
 
Haha, en av älgarna från älgparken jag var och besökte tillsammans med mormor osv förra veckan ;D 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellinore

aw, tack så jättemycket! :D han e så fiin <3 haha det såg säkert kanonfint ut när du skrev i domartornet också! :D <3

Svar: Haha, ja vad annars liksom? :O ;) <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-08-19 @ 19:08:49
URL: http://ellysphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0