Herregud..

Haha kan inte tro att det är sant, för första gången i mitt liv har jag glömt bort en träning! Hade missuppfattat tiden (hur jag nu kunnat göra det?), träningen var vid 10.00 men jag trodde den var vid 18.00?! Sjukt. Jaja, kul att Marie skrattade och blev glad iaf, i vanlig ordning brukar det vara hon som glömmer bort mig. :) 
 
Ja.. då vart det ju ingen träning idag alltså, haha. Tror jag ska ner till stallet om en stund iaf och rida honom i skogen eller något sådant. Eller om han ska stå idag.. njae, han ska ridas, haha :)  Får väl se vart det bär av idag, det är ju sådant som märks u know!
 
Steffe tror jag ska få vila idag. "Ridit" honom två dagar på rad nu så det kan vara bra för honom att få smälta det lite. Blir ju så himla mycket nytt för honom nu, från att ha gått och slappat på ett "okänt" ställe i två veckor till att helt plötsligt bli riden, haha. Men hittils tar han det med ro :) 
 
Njae, nu ska jag käka frulle, sen nååånting annat ;D 
 
Slänger upp några bilder från när jag, pojkvännen, mamma och Janne var på smultronstället i Söderköping i Lördags. Glassarna där är ju to die for alltså.. 
 
Puss/e 
 
 
BTW, finn ett fel på bilderna jag är med på. 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinore

åh va fin du blev i brunt! hähä vinner jag ett vackert pris nu för att jag kom på "felet"? (a vackra du<3

Svar: Hihihi, du kan få vinna en länk :D Duu e vacker <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-08-10 @ 11:47:31
URL: http://ellysphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0