Jag gav dig allt, allt jag kan ge.

Skrev inget här igår men tänkte ta lite kortfattat så att ni hänger med i svängarna, haha!
 
Igår var första "riktiga" skoldagen som jag fick genomlida helt själv för Ellinore va sjuk, buhu :( Men ahja, det gick ju det med! Efter skolan red jag en sväng med Anette, hon red Tamarillo och jag red Steffe. Travade Steffe för första gången sedan han kom hem och det gick prima, lite seg bara haha, han har gått och blivit lat nu när han inte jobbat! Tamarillo skrittades bara på långa tyglar efterssom han tränade i förrgår.
 
Idag red vi en sväng i skogen igen. Idag var även första "riktiga" uteritten på Steffe, innan har jag bara ridit på ridbanan och ute på ängarna med honom. Han skötte sig prima idag med, vi red ute på storavägen där bilar körde om osv men det reagerade han inte på alls. Vi red även förbi en hage med hästar och dom kom springade i full galopp men han reagerade inte på det heller, cool han är :) (BTW Ellinore så var det DIN häst som kom springande, haha). Hoppade även över ett dike på vägen hem som han inte ens kollade på, DUKTIG! 
 
Imorgon tror jag att båda ska få sig en vilodag. Hovslagaren kommer och skor om Steffes framskor vid halv fem, hinner inte rida innan det och efteråt blir det ganska sent osv, så får helt enkelt bli på detta viset.
 
Meeen nu ska jag hitta på något kul, se ya! 
 
Orkar inte bilder idag, haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0