Morgondagens planer!

Ja, imorgon ska ni bli förvånade om ni får någon update alls, haha. Har en ganska fullspäckad dag imorgon. 
 
Ska iväg kl 12 imorgon för att fixa mitt gröna kort, äntligen! Blev orolig att jag inte skulle hinna det ett tag iomed att lagtävlingarna börjar nästa helg (?) men nu ser det ut som att det kommer fixa sig, skönt! (Om det nu ens blir ett lag? Inte hört något om det) Men men, hoppas det. Förra året tog vi oss ju till finalen, remember?
 
Ska iväg kl 12, och innan dess hade jag tänkt hinna rida båda hästarna, haha. Blir alltså att gå upp vid.. 8? Men det är skönt att ha det gjort sen när jag kommer hem för Simon kommer hem och hälsar på nu i helgen :) 
 
So.. ja, fullspäckad dag alltså. Och förutom det ska jag hinna med och leva också, lycka till till mig känner jag :D 
 
Foto
 
Fiiina Steffe. Tycker man ser ganska tydligt här hur enorm han faktiskt är, haha ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0