Rubriker är för Looosers.

Halå!
 
Har inte så mycket att berätta om dagarna jag inte skrivit något.. livet är ganska händelselöst just nu om man säger så, haha. Stallet, hem, stallet, hem, äta, sova, osv.. Är helt slut kl 22 och slocknar direkt när jag går och lägger mig. Har iaf hunnit med två ridturer på Tamarillo och en tripp till Söderköping (glass på smultronstället igen, haha) + träffat lite folk. :) 
 
Tamarillo har gått "dressyr" ute på ängarna två dagar irad nu. Igår var pojkvännen med och klickade lite kort, kul! Dock vart det inte så många bra då Tamarillo var totalt osammarbetsvillig osv, haha. I galoppen låg jag på en åtta och bytte galopp, men det ville han inte alls. Blev lite tjaffs där ett tag men i slutet var vi homies igen.
 
Idag gjorde vi i princip samma sak med något förbättrat resultat. Han var fortfarande lite sur sen dagen innan i början av passet men i slutet släppte han efter och gick riktigt fint ett tag, duktiga hästen.
 
Imorgon får han vila, tror jag. Ska rida med Ellinore på onsdag och förhoppningsvis träna för Marie på torsdag, så då passar det ju bra med en vilodag imorgon. Kan tänka mig att han har lite träningsverk, stackarn.
 
Läget med Steffe.. Ja, han blir ju bättre iaf :) Inflamationen i såret på rumpan är i princip helt borta nu, och knäet bara pyyyttelite svullet. Imorgon kommer hovslagaren så förhoppningsvis kan jag börja skritta honom redan på onsdag/torsdag. 
 
Internet är så  jääkla segt just nu så det går knappt att ladda upp bilder, ni får nöja er med en sålänge :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0